Montaj

Cum fac o comandă a unui produs și beneficiez și de montaj garantat de aceeași societate?

Simplificăm lucrurile și le facem cât se poate de bine.

Avem oameni separați pentru departamentele de ofertare și contractare, măsurători și tehnic, producție și control al calității, verificare și programare cât și pentru montaj și garanție, toți fac parte din SC Simetric Servprod SRL. Doar așa ai o garanție în plus că produsele comandate înainte să ajungă la tine sunt preluate de toate departamentele pe care o firma solidă trebuie să le îndeplinească pentru a putea reda produsul de calitate și pentru a se putea ridica la nivelul așteptărilor tale.

Pașii pe care trebuie să-i urmezi și poți să beneficiezi de noile tale produse și accesoriile aferente acestora.

PASUL 1: Faci cererea de ofertă

O cerere de ofertă o poți face telefonic, vizitând showroom-ul nostru sau și mai ușor o poți face online. Ca să-ți putem răspunde, spune-ne cum te numești, dă-ne numărul tau de telefon și adresa de e-mail și astfel beneficiezi de o informare precisă și rapidă.

PASUL 2: Măsurătorile

Un tehnician Simetric te contactează în maxim 24 de ore după ce faci solicitarea, veți stabili împreună când se va deplasa pentru măsurători. Este important să fie prezentă la lucrare persoana care va decide deschideri, culoare, etc. Tehnicianul nostru va executa măsurătorile va întocmi fișa de măsurători sau comanda de execuție conform cererii tale. Ca să poți beneficia de produse de calitate și funcționalitatea acestora, trebuie să iei în considerare toate sfaturile tehnicianului, în caz contrar te vei face vinovat de eventualele probleme ce pot apărea.

Deplasarea pentru măsurători vine și cu o taxa modică de 50 lei. Taxa de măsurători se scade din valoarea totală a contractului la semnarea acestuia.

PASUL 3: Întocmirea contractului / comenzii

Contractul / comanda, este garanția prin care ne obligăm să respectăm condițiile contractuale, noi ca furnizori în a executa, monta și preda produsele comandate conform particularităților menționate în calculație / oferta de preț și comanda de execuție, iar pe tine să achiți produsele comandate. Acest contract / comandă se poate semna la showroom-ul nostru, la locul lucrării când se fac măsurătorile sau ți-l trimitem prin e-mail.

PASUL 4: Plata

Suma rezultată din oferta de preț face parte integrantă din contract / comandă și se plătește printr-un avans minim de 50%.

Poți achita produsele în numerar la showroom, măsurători sau la montaj;
Poți achita produsele cu cardul la showroom;
Poți achita produsele cu OP sau Internet Baking.

PASUL 5: Montajul

Vei fi contactat pentru programarea montajului cu 1 sau 2 zile înainte de către colegul nostru. Acesta îți va comunica ziua și ora la care ai fost programat. Nu este o problema dacă nu poți fi acasă în ziua și intervalul orar care ți-a fost comunicat, transmite-i colegului nostrum acest lucru iar el va face o reprogramare în funcție de disponibilitatea ta și restul programărilor aflate în curs.

La montaj nu există cheltuieli neprevazute, toate accesoriile de montaj precum șuruburi, spumă, silicon, montaj chit vor fi suportate de către Simetric. În cazul în care ai achitat suma integrală sau ai achitat diferența restantă, vei primi procesul verbal de recepție a lucrării și certificatul de garanție.

Bucura-te de noile tale produse și de accesoriile aferente. Întreaga Echipă Simetric ține să-ți mulțumească pentru încrederea acordată!

Meniu
X